Splošni pogoji poslovanja
La Turka Shop Slovenija

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine La Turka Shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Lastnik in upravljalec spletne trgovine La Turka Shop, dostopne na povezavi https://laturka.si/   (v nadaljevanju: “spletna trgovina” ali “spletno mesto”) upravlja podjetje ASALA, gostinske storitve, d.o.o., Gosposka ulica 30, 2000 Maribor (v nadaljevanju tudi  “La Turka Shop” ali “ponudnik”), ki je tudi ponudnik storitev v povezavi s spletno trgovino.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine La Turka Shop, pravice in obveznosti uporabnika in La Turka Shop ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

La Turka Shop si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletnem mestu https://laturka.si in začnejo veljati s trenutkom objave ali kasneje, po preteku določenega obdobja, če bo tako zapisano. La Turka Shop bo zagotovila, da bo obvestilo o spremembi splošnih pogojev jasno razvidno na spletnem mestu.

Soglašanje s temi splošnimi pogoji v celoti je pogoj, da lahko uporabljate storitve, ki jih La Turka Shop omogoča preko spletnega mesta. Če ne soglašate s temi splošnimi pogoji, ste nemudoma dolžni prenehati uporabljati naše storitve. Enako velja v primeru, da ne soglašate z naknadnimi spremembami splošnih pogojev.

Za veljavno sklenjeno pogodbo je potrebno, da je kupec popolnoma poslovno sposobna oseba.

Stranka odgovarja za popolnost in resničnost podatkov, ki jih vnese ob registraciji.

Pogoji nakupa so razdeljeni v kategorije/informacije, razvrščene spodaj.

Dostop do spletne strani www.laturka.si včasih je lahko nedosegljiv zaradi vzdrževanja ali uvajanja novih vsebin ter v primerih nepredvidenih okoliščin, na katere prodajalec nima vpliva in jih bo prodajalec poskušal odpraviti v najkrajšem možnem času.

  1. Podatki o podjetju:

Ime podjetja: ASALA, gostinske storitve, d.o.o.

Sedež podjetja: Gosposka ulica 30, 2000 Maribor, Slovenija, EU

Davčna številka: SI56212020

Matična številka: 8258805

Elektronski naslov: asala.info1@gmail.com LA TURKA?

Poslovni račun: SI56 6100 0002 3456 208 odprt pri Delavska Hranilnica DH d.d.

Vpisan v Poslovni Register Slovenije pri:

Vpis v Poslovni Register Slovenije dne:

  • Definicije pojmov

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno mesto in spletno trgovino, ki deluje na tej spletni strani (v nadaljevanju: “uporabnik” ali “vi”).

Član je uporabnik, ki opravi registracijo na spletni strani ponudnika.

Gost je uporabnik, ki ne opravi registracije na spletni strani ponudnika.

Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v sistemu spletne trgovine podjetja La Turka Shop.

Spletna trgovina podjetja La Turka je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

  • Glavne značilnosti blaga

Glavne značilnosti blaga: izdelki so predstavljeni opisno in s fotografijami, podatki o njih pa so zbrani na podlagi podatkovne baze La Turka.

Fotografije izdelkov so ilustrativne narave in ni nujno, da vedno v vseh podrobnostih ustrezajo izdelkom, ki so predmet naročila. Prodajalec posebej opozarja, da ni nujno, da vizualna podoba izdelka prikazana na fotografiji ustreza videzu izdelka v realnosti, predvsem glede na nastavitve monitorja na kupčevem računalniku, razlike v zaznavanju barv, kot jih kupec vidi. jih na ekranu ipd. V primeru zgoraj navedenega neskladja med izdelkom prikazanim na fotografiji in dostavljenim izdelkom ne gre za pomanjkanje izdelka.

V primeru zgoraj navedenega neskladja med izdelkom prikazanim na fotografiji in dostavljenim izdelkom ne gre za napako na izdelku. Podatki o izdelkih (opis izdelka, cena ipd.), prikazani na spletni strani www.laturka.eu, so podvrženi napakam, nepravilnostim v delovanju aplikacije, drugim tehničnim nepravilnostim, tipkarskim napakam ipd. V primeru očitnih napak ali motenj v delovanju glede na informacije o izdelkih, objavljene na www.laturka.eu, si prodajalec pridržuje pravico do enostranske prekinitve pogodbe.

Predmet naročila so lahko samo izdelki, za katere je v naročilu navedeno, da so dobavljivi in dobavljivi. Zaradi velikega števila istočasno oddanih naročil na www.laturka.eu se lahko zgodi, da podatki o dobavljivosti izdelkov niso enaki stanju v skladišču La Turka.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi v skladišču, bo prodajalec kupca obvestil, da izdelek trenutno ni dobavljiv, časovni okvir, v katerem je izdelek dobavljiv, in mu hkrati ponudil možnost nakupa nadomestnega izdelka na www. laturka.eu, ki je na voljo za dostavo in je po svojih lastnostih najbližji izdelku, ki ga ni mogoče dostaviti.

  •  Cena izdelka

Cene, objavljene na spletni strani www.laturka.eu, so izražene v evrih. Strošek DDV je vključen v ceno izdelka. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave, iz razloga, ker se le-ti plačajo posebej, razen pri naročilih nad določenim zneskom, ko je dostava brezplačna, in vse v skladu s pogoji in na način, ki je določen v teh Pogojih nakupa.

Pred potrditvijo naročila so ločeno prikazani cena izdelka, cena dostave, če je ta zaračunana, končna cena, tako da ima kupec pregled nad končno ceno, ki jo plača za naročeno storitev nakupa.

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  •  Stroški pošiljanja

Navedeni so ob naročilu za vsak izdelek posebej, kot tudi skupni stroški pošiljanja v primeru naročila več izdelkov.

Cena dostave je razdeljena na štiri razrede:

•  Teža paketa do 2 kg – 6.00 €

•  Teža paketa nad 2 kg, vendar manjša od 5 kg – 7.00 €

•  Teža paketa nad 5 kg – 9.00€

•  vrednost naročila nad 70 € – brezplačna dostava

Opomba: navedene cene dostave in z njimi povezane ugodnosti veljajo samo za dostavo na območju R. Slovenije.

Za naročila do 12.00 uro (od ponedeljka do četrtka) paket odpošljemo še isti dan, dostavljen pa je naslednji dan.

Pri spletnem naročilu ob petkih in vikendih je paket odposlan v ponedeljek, na vrata naročnika pa prispe v torek.

  • Način plačila

Spletna trgovina La Turka Shop trenutno omogoča naslednje načine plačila:

à plačilo s kreditno kartico (MasterCard, Visa)

à neposredno bančno nakazilo

Iz varnostnih razlogov priporočamo kartično plačilo.

V primeru nemožnosti pravilne dostave na naslov, ki ga navede kupec, krije kupec stroške ponovne dostave na isti ali drug naslov, odvisno od tega, katere podatke je kupec posredoval prodajalcu ob preverjanju dostave naročila.

  •  Pogoji in roki plačila, pogoji dobave blaga, čas dostave Blaga

Izdelke naročite z izbiro, uporabo menija in izpolnitvijo elektronskega obrazca. Kupec lahko izdelek naroči in kupi kot registriran ali neregistriran uporabnik. Izdelek se šteje za naročenega, ko kupec opravi celoten postopek naročanja.

V zvezi s plačilom s kreditno kartico Prodajalec poudarja, da je sistem kartičnega plačila integriran na spletnem mestu. Po izbiri plačila »Plačilo s kartico« se odprejo polja za vnos podatkov o kartici. Podatki o kartici in lastniku se ne shranjujejo na strežnikih prodajalca. Nakup je bil opravljen po uspešni avtorizaciji kartice. Če sistem zavrne avtorizacijo plačila s kartico, morate izbrati enega od alternativnih načinov plačila, če je. Prodajalec nima podatkov o vzrokih zavrnitve kartice, lahko so tehnične ali poslovne narave. Če kupec po končanem postopku naročanja ne prejme obvestila o sklenitvi pogodbe, predlagamo, da preveri:

•             Je sporočilo v mapi Junk/Spam

•             Ali je nabiralnik poln

V primeru, da plačilo ne bo izvedeno v navedenem roku, bo Prodajalec naknadno izvršeno plačilo izven roka nadaljeval z dobavo kupljenih izdelkov, če pa iz opravičenih razlogov dostave ne more izvesti, bo enostransko prekinil pogodbo in vrniti vplačana sredstva.

Če je plačilo pravilno izvedeno in razvidno na računu prodajalca, bo prodajalec nadaljeval z dostavo naročenih izdelkov. Račun za naročilo prejmete v pošiljki skupaj z blagom.

Naročene izdelke dostavljamo na celotno območje Republike Slovenije. Dostava se vrši preko POŠTE SLOVENIJE. Pakete pakiramo vestno, dostava pa se trudi izpolniti vsa pričakovanja. Za naročila oddana do 12:00 ure paket odpošljemo še isti dan.

Dostava bo izvršena najkasneje v 24-48 urah po vidnem plačilu na računu prodajalca.

 Če izbranega izdelka ni več mogoče dobaviti, ker izdelek ni več na voljo, je prodajalec dolžan o tem nemudoma obvestiti kupca, kupec pa ima pravico odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo kupnine ali se strinjati s poznejšim rokom dobave.

Kupec lahko pričakuje vračilo denarja na svoj račun v roku 3 delovnih dni. Vsi naročeni artikli bodo dostavljeni v enem paketu. Če to zaradi stanja zalog ne bo mogoče, si prodajalec pridržuje pravico do dostave v več pošiljkah.

Dostava se izvaja v skladu s pogoji uporabe dostavne službe in se šteje za opravljeno s trenutkom predaje izdelka dostavni službi.

Po predaji blaga dostavni službi bo na telefonsko številko ali e-naslov kupca poslana številka pošiljke, tako da lahko na naslovu dostavne službe preveri njeno stanje. Prodajalec žal ne more vplivati na nadaljnjo hitrost dostave in morebitne zaplete pri sami dostavi, ki bi jih povzročila dostavna služba. Za vsako pošiljko kupec ob prevzemu pošiljke potrdi in podpiše dobavnico.

Blago dostavlja kurirska služba Pošta Slovenije d.o.o. .

OPOMBA: Navedeni dnevi dostave se lahko spremenijo, za točne informacije o dostavi v manjše kraje se obrnite na shop@laturka.si

V primeru, da kupec naroči blago in ga noče prevzeti, ima prodajalec pravico od plačanega zneska kupnine odšteti znesek v višini stroškov dostave in drugih manipulativnih stroškov iz cenika dostave.

Dobavni roki ne vključujejo:

•             dan prejema naročila/povpraševanja

•             čas zamude zaradi nepravilnega in nepopolnega naslova stranke

•             čas zamude zaradi višje sile ali drugih razlogov, za katere prodajalec ni kriv

•             dela prosti dnevi, če predstavljajo začetek ali konec roka

V primeru, da je naročeni izdelek plačan ob povzetju, bo prodajalec nadaljeval z dostavo blaga po zgoraj navedenih rokih, ki tečejo od potrditve naročila, kupec pa je dolžan plačilo izvesti na čas ali neposredno pred prevzemom izdelka.

  • Odgovornost za stvarne napake ali reklamacija


Naročeni izdelki so pakirani tako, da se ob normalnem ravnanju med transportom/dostavo ne poškodujejo.

V primeru, da se pošiljka med transportom poškoduje, je ta poškodba vidna ob prevzemu pošiljke in v tem primeru predlagamo, da kupec pošiljke ne prevzame. Kupci prosimo, da nas kontaktirate, da čimprej preverimo stanje pošiljke in pošljemo novo.

Pri prevzemu blaga je preverjanje pravilnosti naročila odvisno od kupca, kupec pa je dolžan prejete artikle primerjati z računom, če kaj manjka, je dolžan takoj poslati pisno reklamacijo/pritožbo, kot naknadne reklamacije. ne bodo sprejeti.

V primeru vidnega pomanjkanja izdelka ob prevzemu pošiljke, kupec dostavljenega izdelka ni dolžan prevzeti, lahko zavrne prevzem in ne nosi stroškov dostave takega izdelka. Šteje se, da izdelki, ki jih je kupec pravočasno prejel, niso imeli vidnih napak. Stranka ima pravico reklamirati stvarne napake v rokih in iz razlogov, ki jih določajo določbe zakona o obveznih rokih.


Kupec lahko pošlje pisno reklamacijo ali pritožbo na e-mail shop@laturka.si ali pisno na naslov: ASALA d.o.o., Gosposka ulica 30, 2000 Maribor z navedbo Reklamacija.


Zaradi čim hitrejše ugotovitve konkretnega naročila, na katerega ima kupec ugovor, kupce v ugovoru prosimo, da navedejo številko naročila, številko računa ali uporabniško ime.

Kupec ima kot potrošnik pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čimprej kontaktirajte nashop@laturka.si in priložite vaš račun ali številko naročila.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

Če ima izdelek skrito napako (napako, ki je ni bilo mogoče odkriti pri običajnem pregledu ob prevzemu artikla), ki jo kupec ugotovi po odprtju izdelka – ima kupec pravico do enostranske prekinitve pogodbe in vračila denarja, zamenjave. izdelka, odpraviti napako ali znižati ceno.

V nasprotnem primeru bo prodajalec štel reklamacijo za veljavno, če bo po pregledu izdelka ugotovil, da izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. V tem primeru bodo v 15 dneh od prejema utemeljene reklamacije zamenjali izdelek ali vrnili celoten vplačani znesek z odpovedjo pogodbe. Če pa ugotovi, da reklamacija ni utemeljena, to pomeni, da jo zavrne, bo o tem obvestila Kupca v roku 15 dni od dneva prejema reklamacije.

Prodajalec bo na svoje stroške sprejel vračilo poškodovanega, z napako ali napačno dobavljenega blaga, v kolikor se ugotovi, da je reklamacija upravičena in da kupec ni vplival na pravilnost, poškodbo ali kakršnokoli napako na blagu.U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

V primeru, da se kupec odloči za zamenjavo ustreznega izdelka, bo prodajalec le-tega zamenjal, če je izdelek nepoškodovan, neuporabljen ali kako drugače ni zmanjšana vrednost. V tem primeru stroške vračila in ponovnega pošiljanja blaga nosi kupec.

Uporaba opisa izdelka in informacij:

Čeprav smo se zelo potrudili, da so podatki na spletni strani La Turka o izdelkih točni, se lahko včasih spremenijo sestava, količina sestavin ter hranilna vrednost in alergeni izdelkov. Zato pred uživanjem obvezno preberite etiketo, to je deklaracijo izdelka, in ne priporočamo, da se zanašate zgolj na podatke, objavljene na spletnem mestu.

Če imate vprašanja ali potrebujete nasvet o katerem koli izdelku, se obrnite na naš oddelek za komuniciranje s strankami na e-naslov shop@laturka.si .

Čeprav se podatki o izdelkih redno posodabljajo, Asala do.o. ne odgovarja za nepravilne podatke. To ne vpliva na vaše zakonske pravice.

  • Sprememba Politike zasebnosti

Ta pravilnik o zasebnosti in pogoje uporabe osebnih podatkov lahko ASALA d.o.o. kadarkoli spremeni z objavo spremenjenega besedila pravilnika o zasebnosti na spletni strani www.laturka.si. Zato ASALA d.o.o. vabi stranke in uporabnike, da občasno pregledajo to Politiko zasebnosti. Če se kupec ali uporabnik s tem pravilnikom o zasebnosti ne strinja, kupcu in uporabniku naročamo, da zapusti in ne dostopa ali uporablja spletne strani www.laturka.si .

Spremembe Politike zasebnosti in pogojev uporabe osebnih podatkov začnejo veljati takoj po objavi na spletni strani www.laturka.si .

Nadaljnja uporaba spletne strani www.laturka.eu s strani Kupca in Uporabnika po uveljavitvi sprememb pomeni, da Kupec in Uporabnik potrdi in sprejme spremenjeno Politiko zasebnosti in pogoje uporabe osebnih podatkov.

  1.  Politika zasebnosti in pogoji uporabe osebnih podatkov

ASALA d.o.o., smo podjetje, ki deluje na slovenskem trgu. Pri naši dejavnosti zbiramo in obdelujemo osebne podatke naših strank in zainteresiranih za naše izdelke, pri čemer upoštevamo vse ustrezne zakone in predpise.

Zaščita vaše zasebnosti je naša prioriteta, prosimo, da te informacije natančno preberete!

Ta Politika zasebnosti se nanaša na zaupnost osebnih podatkov, zbranih v procesu registracije Kupcev spletnega mesta www.laturka.siali v procesu registracije Uporabnikov, ki prejemajo informacije o izdelkih in priložnostih spletnega mesta www.laturka.siTa Politika zasebnosti je sestavni del Pogojev nakupa (Predpogodbeno obvestilo) spletnega mesta www.laturka.si .

Podjetje Asala d.o.o. kot ponudnik storitev spletne strani www.laturka.si spoštuje veljavne predpise z namenom varovanja zasebnosti svojih strank, to je uporabnikov, še posebej pa Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov EU. Ta dokument opisuje, kako upravljavec obdelave Asala d.o.o., Gosposka ulica 20, 2000 Maribor (v nadaljevanju Asala d.o.o.) obdeluje osebne podatke.

Kupce spletnega mesta www.laturka.si (v nadaljevanju Kupci) oziroma Uporabnike, ki prejemajo informacije o izdelkih in priložnostih La Turka (v nadaljevanju Uporabniki), naprošamo, da preberejo vse navedeno na tej strani, da bi bolje razumeli katere podatke Asala zbira in obdeluje. , za kakšen namen, na podlagi katere pravne podlage, s kom in zakaj jih deli, katere zaščitne ukrepe izvaja ter kakšne so vaše pravice glede dostopa do osebnih podatkov, popravka, izbrisa in pravica do ugovora.

Vsak kupec ali uporabnik, ki ima kakršnakoli vprašanja v zvezi z osebnimi podatki, lahko pošlje e-poštno sporočilo na naslov shop@laturka.si .

S sprejemom tega pravilnika o zasebnosti s klikom, ob registraciji kupca ali prijavi na spletni strani www.laturka.si, tako da uporabnik prejme informacije o izdelkih in priložnostih trgovin in spletnih trgovin La Turka, kupec oziroma uporabnik potrjuje, da je prebral , razume in se strinja z obdelavo osebnih podatkov, kot je določeno s to Izjavo.

Katere vrste osebnih podatkov zbira in obdeluje Asala prek spletne strani www.laturka.si?

Ob registraciji osebe kot kupca spletnega mesta www.laturka.si Asala d.o.o. bo od bodoče stranke zahteval določene podatke o sebi (osebne podatke), kot so ime in priimek, naslov (vključno s poštno številko), e-poštni naslov, telefonska številka, datum rojstva (neobvezno), uporabniško ime in geslo.

Ko se oseba registrira kot stranka, ima možnost dostopa do svojega profila. Stranka s klikom na gumb za potrdi prijavo, da se strinja z obdelavo osebnih podatkov.

Ob registraciji osebe kot uporabnika, ki prejema informacije o izdelkih in priložnostih na spletnem mestu www.laturka.si, Asala d.o.o. bo od bodočega uporabnika zahteval vnos podatkov o sebi (osebnih podatkov), in sicer: ime (neobvezno) in e-poštni naslov.

Posredovanje osebnih podatkov je odločitev naročnika oziroma uporabnika. Če stranka ali uporabnik ne posreduje zahtevanih obveznih podatkov za določeno aktivnost, ki to zahteva, se take aktivnosti ne bo mogel udeležiti, saj brez teh podatkov aktivnost ne bo tehnično izvedljiva.

Poleg teh podatkov samodejno zbiramo podatke iz vašega računalnika, ki lahko vključujejo IP naslov, obstajajo pa tudi situacije, ko samodejno zbiramo druge vrste podatkov, kot sta datum in čas dostopa do www.laturka.si spletnem mestu, informacije o strojni, programski opremi ali internetu, brskalniku, ki ga uporabljate, ter različici operacijskega sistema in aplikacije vašega računalnika ter jezikovnih nastavitvah.

Zbiramo lahko tudi podatke o klikih in straneh, ki so vam bile prikazane. Asala priporoča, da stranke poskrbijo za svoje prijavno geslo za uporabniški račun spletne strani www.laturka.si .Priporočamo, da pri izbiri kombinacije znakov za geslo obvezno kombinirate velike in male črke ter številke ter da vsekakor uporabite vsaj šestmestno geslo. Priporočamo občasno menjavo gesla (vsaj enkrat letno).

Za kakšen namen Asala Group zbira in obdeluje osebne podatke?

Asala zbira in obdeluje osebne podatke kupca spletnega mesta www.laturka.si za namen izvajanja varne avtentikacije kupcev, ki dostopajo do spletnega mesta www.laturka.si, realizacije pogodb o nakupu blaga ali storitev, dostavo blaga do kupca, komunikacijo s kupcem, morebitne pravne postopke v zvezi z izvajanjem pogodbe, delno pa uporabljamo tudi avtomatizirane procese obdelave, da v interesu kupca nenehno izboljšujemo svoje procese, da ponudbo za stranko bolj individualizirano in svojo ponudbo izdelkov in storitev čim bolj prilagodimo navadam in potrebam stranke. Asala zbira in obdeluje osebne podatke Kupcev, registriranih v Profilu Kupca na spletnem mestu www.laturka.si.

Asala zbira in obdeluje osebne podatke uporabnika, ki prejema obvestila o izdelkih in priložnostih, za namene pošiljanja obvestil, vabil k sodelovanju v nagradnih igrah preko elektronske pošte, družbenih omrežij ali drugih komunikacijskih kanalov, na katere se je kupec predhodno prijavil, morebitnih pravni postopki v zvezi z izvajalsko pogodbo, z namenom izdelave uporabniškega profila z namenom prejemanja individualnih obvestil, raziskave trga ter izboljšanja učinkovitosti in kakovosti naših storitev. 

Asala ne zbira podatkov o otrocih. Če se bomo prepričali, da so nam bili taki podatki posredovani brez soglasja staršev ali skrbnikov otrok, mlajših od 16 let, jih bomo brez odlašanja odstranili. Mladoletne osebe, mlajše od 16 let, ne smejo uporabljati spletne strani www.laturka.si. Noben del spletnega mesta www.laturka.si ni zasnovan tako, da bi pritegnil osebe, mlajše od 16 let.

Kakšna je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov?

Kupec z vnosom osebnih podatkov in potrditvijo (klikom) sprejemanja Splošnih pogojev poslovanja in te politike zasebnosti ter pogojev uporabe osebnih podatkov sklene pogodbeno razmerje, ki je podlaga za nakup izdelkov in storitev izbire kupca na spletnem mestu www.laturka.eu, ki je vsebovan v pogojih nakupa (predpogodbena obvestila) in je zato obdelava teh osebnih podatkov zakonita, saj se na željo kupca izvajajo dejanja za realizacijo nakupa. izdelkov in storitev po naročilu stranke.

Uporabnik, ki se registrira na prejemanje informacij o izdelkih in priložnostih z vpisom svojih podatkov na spletni strani www.laturka.si in z dvojno potrditvijo pravilnosti svojega elektronskega naslova, poda soglasje za obdelavo svojih osebnih podatkov. Uporabnik lahko soglasje kadarkoli prekliče z obvestilom na elektronski naslov pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov shop@laturka.si .

S katerimi prejemniki ASALA d.o.o. deli osebne podatke?

Asala osebnih podatkov kupca ali uporabnika ne bo posredoval drugim osebam, razen v primerih, navedenih v naslednji točki, in v primeru, ko to zahtevajo pozitivni predpisi.

Podjetje Asala d.o.o. bo osebne podatke stranke delil z:

1. Ponudnikom storitev distribucije blaga, s katerimi ima sklenjeno trajno pogodbo in v ta namen za izpolnjevanje naročil, dostavo paketov, pošiljanje zemeljske in elektronske pošte. Ponudnik storitve distribucije lahko od naročnika zahteva osebno izkaznico ob prevzemu paketa pri osebnem prevzemu blaga, vse za namen izvajanja storitve dostave paketa in vodenja evidence o prevzemu paketa. Če stranka zavrne posredovanje teh podatkov, paket ne bo dostavljen.

2. Sponzorji nagradnih iger so v fazi predaje nagrad nagrajencu, ko Asala, ki je organizator nagradne igre, v pravilih nagradne igre navede, da bo dostavo nagrade nagrajencu organiziral sponzor.

  1. Pravila za ravnanje s “piškotki”

Kaj je piškotek?

Piškotek je informacija, ki jo spletno mesto, ki ga obiščete, shrani v vaš računalnik. Običajno shrani vaše nastavitve in nastavitve za spletno mesto, na primer želeni jezik ali naslov. Kasneje, ko znova odprete isto spletno stran, internetni brskalnik pošlje nazaj piškotke, ki pripadajo tej strani. To spletnemu mestu omogoča prikaz prilagojenih informacij.

Piškotki lahko shranijo široko paleto informacij, vključno z osebnimi podatki (kot je osebno ime ali e-poštni naslov). Vendar pa je te podatke mogoče shraniti le, če to izrecno dovolite, saj spletna mesta ne morejo dobiti dostopa do informacij, ki jim jih niste posredovali, in ne morejo dostopati do drugih datotek v vašem računalniku. Privzete dejavnosti shranjevanja in pošiljanja piškotkov uporabnikom niso vidne. Lahko pa spremenite nastavitve svojega internetnega brskalnika, tako da lahko samostojno izbirate, ali želite odobriti ali zavrniti zahteve za shranjevanje piškotkov, nato pa samodejno izbrišete shranjene piškotke in druge nastavitve, ko zaprete spletni brskalnik.

Kako prilagoditi nastavitve piškotkov?

Z urejanjem nastavitev piškotkov se odločite, ali boste dovolili njihovo shranjevanje na vašem računalniku. Upravljanje in prilagajanje nastavitev piškotkov, kot smo že omenili, lahko poteka v spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah piškotkov kliknite na ime internetnega brskalnika, ki ga uporabljate. Nekatere nastavitve so lahko odvisne tudi od naprave, ki jo uporabljate za dostop do interneta (namizni računalnik, tablica ali mobilni telefon) in vse niso na voljo v slovenščini.

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Samsung Internet (stran v angleščini)
  • Microsoft Internet Explorer
  • Microsoft Edge
  • Opera
  • Safari – iOS / Mac

Če onemogočite piškotke, ne boste mogli uporabljati nekaterih funkcionalnosti na spletni strani www.laturka.si .

Kaj so začasni piškotki?

Začasni ali sejni piškotki se odstranijo iz računalnika, ko zaprete spletni brskalnik. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje začasnih podatkov, kot so izdelki v vašem nakupovalnem vozičku.

Kaj so trajni piškotki?

Trajni ali shranjeni piškotki ostanejo v računalniku tudi po zaprtju internetnega brskalnika. Z njimi spletna mesta shranjujejo podatke, kot sta vaše uporabniško ime in geslo za prijavo, tako da se vam ni treba prijaviti vsakič, ko obiščete določeno spletno mesto. Trajni piškotki ostanejo na vašem računalniku dneve, mesece in nekateri celo leta.

Kaj so lastni piškotki?

Lastni piškotki prihajajo s spletnega mesta, ki si ga ogledujete, in so lahko začasni ali trajni. Omogočajo, da spletna mesta shranijo podatke, ki jih lahko ponovno uporabite, ko naslednjič obiščete to spletno mesto.

Kaj so piškotki tretjih oseb?

Piškotki tretjih oseb izvirajo iz vsebine drugih spletnih mest, na primer iz oglasov, ki so na spletnem mestu, ki si ga trenutno ogledujete. S temi piškotki lahko spletna mesta spremljajo uporabo interneta za namene trženja.

Ali www.laurka.eu uporablja piškotke?

Intranetna stran www.laturka.si uporablja piškotke, katerih primarni cilj je izboljšati uporabniško izkušnjo naše spletne strani.

Kakšne piškotke uporablja www.laturka.si in zakaj?

Sejni piškotki – to so začasni piškotki, ki potečejo (in se samodejno izbrišejo), ko zaprete internetni brskalnik. Uporabljamo jih za zagotavljanje dostopa do vsebin in stvari, ki jih lahko počnete, ko se s svojimi podatki prijavite na www.laturka.eu

Trajni piškotki – običajno imajo datum poteka daleč v prihodnosti in bodo ostali v vašem brskalniku, dokler ne potečejo ali dokler jih ročno ne izbrišete. www.laturka.eu uporablja trajne piškotke za funkcije, kot je “zapomni si”, da je uporabnik prijavljen na strani, kar vam kot registriranemu uporabniku olajša uporabo www.laturka.eu. Prav tako uporabljamo trajne piškotke za boljše razumevanje uporabniških navad in ustrezno izboljšanje strani glede na vzorce uporabe uporabnikov. Te informacije so anonimne – ne vidimo podatkov o posameznih uporabnikih.

Ali ima www.laturka.si piškotke tretjih oseb?

Uporabljamo več zunanjih storitev, ki za uporabnika shranjujejo omejene piškotke. Ti piškotki so nastavljeni za normalno delovanje določenih funkcij, ki uporabnikom olajšajo dostop do vsebin in njihovo deljenje z drugimi internetnimi storitvami.

Socialna omrežja

Uporabniki se lahko prijavijo in registrirajo prek lastnih računov iz družbenih omrežij Facebook, Twitter in Youtube. Tudi deljenje oglasov na teh družbenih omrežjih nastavi piškotke. Spletna stran www.laturka.eu uporablja tudi druge storitve, kot sta Mailchimp in Zopim live chat.

Merjenje obiska

Naše spletno mesto uporablja Google Analytics, storitev spletne analize, ki jo zagotavlja Google, Inc. (“Google”). Podatki, ki jih piškotek dejansko zbira o vaši uporabi našega spletnega mesta (vključno z vašim naslovom IP), bodo preneseni v Google in shranjeni na strežnikih v Republiki Irski, kjer bodo shranjeni največ 26 mesecev, nato pa bodo biti izbrisan. . Google bo te informacije uporabil za ocenjevanje vaše uporabe našega spletnega mesta, pripravo poročil o dejavnostih spletnega mesta za upravljavce spletnega mesta in zagotavljanje drugih storitev, povezanih z dejavnostjo spletnega mesta in uporabo interneta. Google lahko posreduje te podatke tretjim osebam, če to zahteva zakon, vendar bodo te tretje osebe obdelale podatke v imenu Googla. Google ne bo povezal vašega naslova IP z drugimi podatki, ki jih hrani Google. Dodatne informacije o Googlovi politiki zasebnosti najdete na http://www.google.com/privacy.html Če želite preprečiti, da bi prej omenjena storitev shranjevala piškotke, lahko to storite tukaj.

Trenutno obstaja več spletnih strani za onemogočanje shranjevanja “piškotkov” za različne storitve. Več informacij dobite na naslednjih povezavah:

http://www.allaboutcookies.org/

https://www.youronlinechoices.eu/